Fordi ordentlighed er vigtigt for et tillidsfuldt og udviklende samarbejde.

Vi lykkes bedst, når…

Lederne

1. Gør sig umage med at udøve god ledelse baseret på inddragelse, åbenhed og tillid.
  2. Gør sig umage med at kommunikere åbent og velbegrundet om retning, rammer og beslutninger med henblik på skabe mening.
  3. Agerer sagligt, professionelt og ansvarligt med skolens overordnede interesser for øje.
  4. Møder medarbejderne med tillid, er støttende, lyttende og drager omsorg, når der er behov for det.

Medarbejderne

1. Møder ledere og kollegaer med tillid og udtrykker relevante ønsker og behov.
  2. Anerkender, at ledelsen træffer beslutninger, sætter retning og rammer med de bedste intentioner for skolen – og bakker op om disse.
  3. Agerer professionelt, anerkender og respekterer det organisatoriske perspektiv - også når det går imod egne ønsker og behov.
  4. Går til nærmeste leder med relevante faglige og personlige ønsker og behov – og har øje for kollegers trivsel.

Fællesskab - Ordentlighed - Udvikling - Ansvarlighed