Fordi udvikling sikrer relevans og er med til at fremtidssikre skolen.

Vi lykkes bedst, når…

Lederne

1. Insisterer på og understøtter, at vi er en eksperimenterende og udviklende skole, hvor medarbejdernes faglighed og kreativitet bringes i spil.
  2. Viser mod og sætter sig selv i spil for at sikre fremdrift – også dér, hvor der kan være følelser på spil.
  3. Tør stille spørgsmål ved egen praksis, vise tvivl og indrømme fejl - og lære af det.
  4. Giver og efterspørger feedback.
  5. Støtter kompetenceudvikling, som imødekommer skolens og medarbejderens behov.

Medarbejderne

1. Involverer sig i udviklingsopgaver og har modet til at udfordre og gå nye veje, og i dialog med ledere og kollegaer udvikle nyt.
  2. Støtter kolleger og ledelse, når de sætter sig i spil og afprøver nye ting.
  3. Tør stille spørgsmål ved egen praksis, vise tvivl og indrømme fejl – og lære af det.
  4. Er nysgerrige og åbne over for feedback fra ledere og kollegaer.
  5. Er opsøgende i forhold til kompetenceudvikling, der kan understøtte skolens og egne behov.

Fællesskab - Ordentlighed - Udvikling - Ansvarlighed